Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Rode pesto van zongedroogde tomaat

Rode pesto van zongedroogde tomaat

€ 4,50 Incl. btw

Deze minder bekende pestosaus is zeer authentiek, lekker, intens en aangenaam in de mond. Het wordt gemaakt met vlezige zongedroogde tomaten, authentieke Pamigiano Reggiano BOB en Italiaanse pijnboompitten. Past perfect bij een oneindig aantal gerechten z

Lees meer
Categorieën: Hartige snacks
  • Gratis verzending of thuisbezorging vanaf 49 euro
  • Afhalen op afspraak in Ranst, Edegem of Mortsel
  • Uw producten gratis verpakt als een geschenk? Laat het ons weten via het vak "opmerkingen" in de betaalpagina.

Bewaar in een koele, droge plaats. Na opening in de koelkast bewaren en binnen 3 weken consumeren.

Afmetingen

5,6 x 5,6 x 11 cm

Nettogewicht

190 g

Ingrediënten

Biologische zongedroogde tomaten, biologische zonnebloemolie, biologische tomatenpulp, biologische basilicum, biologische appelazijn, Parmiggiano Reggiano kaas BOB (koemelk, zout, stremsel), biologische aardappelzetmeel, zout, zuurteregelaar: melkzuur, antioxidant: ascorbinezuur .

THT

2 jaar houdbaar

Het verhaal van Delicious & Sons 

Delicious & Sons, gevestigd in Barcelona, Spanje, is een innovatief, duurzaam voedingsbedrijf dat is geboren uit respect voor kleine producenten en een passie voor de Middellandse Zee en haar keuken. De Middellandse Zee zelf is een houding, een positieve manier van denken, genieten van de kleine dingen, lekker eten, makkelijk te gebruiken, goed voor jou en goed voor de planeet.

Delicious & Sons biedt een compleet assortiment authentieke mediterrane dips, spreads, sauzen, pesto's, kruiderijen en glazuren die gemakkelijk te gebruiken en kant-en-klaar zijn. De producten zijn inclusief, voor alle soorten diëten en eetgewoonten, en zijn gecertificeerd biologisch, niet-GMO,
glutenvrij, veganistisch, vegetarisch, zonder toegevoegde suikers en Paleo en Keto-vriendelijk.

Delicious & Sons verdedigt een strikte ethische code; te beginnen met zijn B Corporation-certificering en door te gaan met zijn sociale impactactiviteiten in de Middellandse Zee, het hart van het merk en het productiecentrum van zijn producten.In slechts twee jaar tijd is het merk al in meer dan 800 winkels en in 13 landen: de VS en Puerto Rico, Canada, het VK, Rusland, Nederland, België, Denemarken, Spanje, Duitsland, Mexico en Taiwan.



Nieuwsbrief

Lees hier de wettelijke beperkingen

Recent bekeken

Er zijn nog geen reviews geschreven over dit product.

Nieuwsbrief

Schrijf je in en krijg als eerste de nieuwste producten in je mailbox